Lekker gekite - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Trijntje Westenberg - WaarBenJij.nu Lekker gekite - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Trijntje Westenberg - WaarBenJij.nu

Lekker gekite

Blijf op de hoogte en volg Trijntje

08 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Wauw wat ging dat super goed gister :D !! I'm so happy. Als eerste les een downwinder gemaakt. De golven waren klein (voor hier) en de wind perfect. Spannend!! Maar het ging gewoon echt super!! :D Echt zo heerlijk gekite. Golven steeds beter onder controle. Was gewoon top!

S'middags nog even de stad in geweest. Naar Green market square, hele toeristische markt, maar helaas te laat ze waren al aan het opruimen. Wel heerlijk broodje gegeten. Eten sowieso heerlijk hier!! En zo goedkoop ook. Daarna nog even door Bo-Kaap gelopen. Prachtig geschilderde huizen daar. Heel vrolijk.

Gisteravond lekker hier thuis met veel mensen gegeten. Vriendin van de baas hier kook af en toe en dan kan je je inschrijven. Echt heerlijk gegeten!!

Vandaag zou ik in de ochtend gaan mountainbiken. Schijnt vooral ook hele mooie omgeving te zijn. Maar helaas... ging niet door. Teveel geregend vannacht. Best pech met het weer, regent bijna nooit hier. Maar komen nog genoeg mooie dagen aan :).

Verder begin ik een beetje te wennen hier. :) Toppie.

Tot snel!!
XXX

• 08 Januari 2014 - 08:40

Roos:

Heeey liefste zus!!
    Zoo super vet dat je het gelijk al zo goed doet in die Afrikaanse golven daar! Echt ongelooflijk! Super leuk filmpje weer:) Ik geniet echt met je mee! Je bent zo goed:D Nu al:o Je bent er pas een week! Ben ook blij dat je nu een beetje went daar:) Hier is het nog gek hoor....:) Spreek je gauw ! Hvj XXX je zusje

• 08 Januari 2014 - 08:45

Caroline:

Fijn dat je eerste les gelijk zo goed is gegaan. Knap, in die golven!
    Jammer dat mountain biken niet is doorgegaan.... Door de regen, ha ha ha.
    Jij komt naar Kaapstad en het weer is gelijk ontregeld. Heerlijk dat je steeds zo lekker eet
    Volgens mij kom je niet alleen bruin terug.....
    Have fun!
    Dikke knuffel

• 08 Januari 2014 - 08:46

Caroline:

Ps. Geen extra foto's meer?