Weer een hoop gedaan! :D - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Trijntje Westenberg - WaarBenJij.nu Weer een hoop gedaan! :D - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Trijntje Westenberg - WaarBenJij.nu

Weer een hoop gedaan! :D

Blijf op de hoogte en volg Trijntje

13 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zo weer een paar mooie dagen achter de rug! Afgelopen week paar dagen ziek geweest helaas. Ik weet niet wat het is geweest, misschien het water, de warmte of het eten. Voel me gelukkig sinds gister weer helemaal goed!!

Zaterdag ben ik naar Langebaan geweest. Waarvan jullie het filmpje waarschijnlijk wel gezien hebben. Het is hier ruim een uur rijden vandaan, maar mooie omgeving hoor. Echt Afrika. Zelfs zebra's gezien! Trouwens hier voor het huis zien we vaak dolfijnen in de golven zwemmen! Echt prachtig gezicht. Maargoed, op Langebaan echt een heel erg mooie spot. Sharkbay heet de spot waar ik ben geweest, vanwege de zandhaaien die daar zwemmen... niet gezien gelukkig! Haha. Het kiten was zo super lekker. Ontspannen en gewoon lol hebben :D

Gisteren ben ik naar BigBay gegaan, vijf minuutjes met de bus. Paar winkels, terrasjes en verder erg mooi strand! En er was daar een wedstrijd kitesurfen bezig. Wel leuk om even te gaan kijken dus.
Daarna ben ik mee geweest met een Downwinder. Dat betekent dat je met een busje ergens verderop gedropt wordt. Sunset beach deze keer, dat is ongeveer 5 kilometer kiten. Ik twijfelde om mee te gaan, want ja die zee.. die golven :P hahaha! Maar die jongens zouden me in de gaten houden. Dus gewoon maar doen dan he. Vervolgens is een van de jongens, CJ, continue achter me blijven varen. Ik ben drie keer mijn board verloren, kwam hij hem brengen :) Dat was dus wel super!! En verder ging het eigenlijk ook wel heel goed! Best hoge golven maar ging ze mooi overheen steeds. Met veel concentratie! Nog niet zo ontspannen als op Langebaan dus, maar wie weet is dat over een maand alweer heel anders... hoop ik ;) hihi.

Vandaag ben ik met twee anderen naar Waterfront geweest. Leuk winkelcentrum in Kaapstad. Was wel even leuk een keer. Met de bus. Drie keer overstappen en die tijden.... sluiten totaal niet aan maar verder prima te doen!
Eenmaal weer terug eind van de middag ging ik toch mee met een ander kiten. Weer een downwinder... dat was het plan dan. Want eenmaal daar was de wind flink aangetrokken en echt veel te veel voor mij. Zelfs voor mijn kleinste kite. Dan maar teruglopen dus... Maarja, hoort erbij. Idee was leuk :P

Nu ben ik moe.. ik slaap in een kamer met zes personen en elke ochtend erg vroeg wakker daardoor. Verder is het prima hoor!

De komende dagen neemt de wind af waarschijnlijk dus dat is jammer. Maar genoeg te doen hier hoor! Woensdag ga ik denk ik snorkelen met zeehonden... hihi. Neem mijn GoPro mee! En anders lekker chillen..... ;)

Dat was wel weer een flink verhaal. En dan nog niet alles, er gebeurd hier zoveel. Tot snel maar weer!!

XXX

  • 14 Januari 2014 - 10:21

    Caroline:

    Hai Trijntje,
    Een echte downwinder in de hoge golven, super stoer hoor! Wel fijn dat je een "bezem kiter" bij je had voor je bord... ;)
    Morgen snorkelen met zeehonden, ik ben helemaal niet jaloers hoor....

    Ik zie alweer uit naar het komende verhaal en nog meer foto's.... ;)!?!
    XXXXXX


  • 14 Januari 2014 - 16:13

    Marie-Louise:

    Hoi Trijntje,
    Wat heb jij in korte tijd al veel gezien en gedaan. En het is superleuk om mee te genieten dmv de filmpjes. Goeie investering hoor, die go-pro!! :)) XXX

  • 15 Januari 2014 - 12:26

    Oma:

    Dag lieve Trijntje wat maak jij een hoop mee geweldig hoor.Dat filmpje mooi hoor wat een mooi land,Leuk om je verslag te lezen zijn de golven veel hoger dan hier,Over een maand vlieg je er overheen ik ben zo trots op je.veel liefs en dikke kus oma.

  • 15 Januari 2014 - 12:29

    Roos:

    Lieverd!!!! Het is zo mooi allemaal!!! En ik ben zó blij dat je die GO pro hebt! Het is zo vet! Echt te mooi! Denk dat je de filmpjes als reclame kan verkopen voor promoten van kitesurfer en voor het huis waar je zit! Het ziet er zo pro uit:D:P Dikke kus!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Trijntje

Actief sinds 19 Nov. 2013
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 7917

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 31 Maart 2014

Kaapstad

Landen bezocht: